Tuesday, December 21, 2010

Yes! Berjaya Akhirnya!

Selama membawa diri ke kampung hari tu saya berjaya belajar sesuatu yang telah lama saya tinggalkan.Kira2nya ala2 reniounlah..*poyozz ayat nak gempak..

"Apa dia??"

Cuba teka??

1.Memasak masakan kampung..hurmmm
2.Menari joget..hurmmm jugak
3.Bagi ayam makan...hurmmm lagi
4.Jahit sulaman..hurrmmm sampai penat

Kalau anda jawab:

nombor 1,anda salah!..ish3 cuba lagi ye..
nombor 2,tett anda tetap salah..
nombor 3,ish3 salah lagi..maknenye??
Jeng..jeng..jeng
nombor 4!..sorry anda salah!!..

Aku terajang budak ni kang main2 lak<--suara hati korang..

Hahahaha..sabar jang sabar..

Jawapan yang sebenarnya ialah belajar bawak motor..hehehehe..
Tak kirelah korang nak kata saya ni ketinggalan zaman ke,kolot ke,tak upgrade ke,comel ke..errkk comel tu sila cakap ye..saya tetap berbangga saya dah pandai bawak motor..hahahahaha..even hanya sepanjang 100 meter hahahaha...gayat kot biler dah lama tak bawak motor..bukannya motor auto tapi motor biasa tu tau..

Tapikan,saya masih tak pro lagi sebab hanya 5 minit je bawak motor tu..yelah dah panjang pun 100 meter je takkan 1 jam kot?? melampau tahap cipan nak beranak la tu

Anyway,congrats to myself hahahaha..muahahahaha...*kembang idung..hissff hissff hissff

anda pula bagaimana?? sejak biler belajar bawak motor??

3 comments:

aqish basir said...

sejak fom 4
hehe,,,ade motor pon takut na bawakkkkkk

Mata Hati said...

hehehe..ok lah tu. langkah pertama adalah langkah ke arah kejayaan. teruskan belajar...^^

Fitrah Adnan said...

aqish basir:hahaha..sejak form 4?? boleh geng lah cm ni..hehehe...

mata hati:saya akan terus belajar..nanti boleh merempit! oppss hahaha..niat pun dah tak betul

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...