Sunday, December 12, 2010

Terhenti Di Sini Eps.3

14 April 2004

Dear Diary,


Harikan macam mimpi bagi aku.Kenapa?? Mamat kerek yang sengal tu tetiba lak jadi baik hari ni..Aku tak tahulah sama ada dia terhantuk kepala dia kat dinding ke or silap makan ubat...


Yang aku plak tetiba je g layan dia...Maybe aku gila sekali kot??...Apa kau rasa diary??
Hurmm maybe aku pun dah gila...Hadoiii...


Kau tau diary..mamat kerek tu siap belanja aku makan lagi...dan untuk kali pertama since aku jumpe dia dalam hidup aku ni aku rasa dia ni baik...Argghhhh aku mungkin dah gila bila cakap macam tu pasal dia...damn damn damn!!!...


Mungkin aku perlukan rehat yang cukup untuk kembalikan fungsi otak aku yang dah di"brainwash"kan oleh mamat kerek tu..


Nite my sweet diary

17 April 2004

Dear Diary,


Hari ni Khalid ada bagitau aku sesuatu pasal mamat kerek 2..yeah..walaupun maklumat tu tak jelas dan tak membantu sangat tapi buat masa ni OK lah...lebih baik ada daripada takde kan diary??


Kau nak tau apa yang Khalid bagitau aku??


Adam...
*Berusia 34 tahun..(tua kan?? tapi series muka dia nampak muda..aku ingat dia sebaya aku..tapi pakcek rupanya..HAHAHAHAHAHA..BUSTED)
*Pakar dalam bidang letupan...(Bom!! Kebaboommm)
*Telah bertugas dalam unit penyiasatan khas MIM selama 8 tahun (lama tu...8 tahun...aku baru je 4 tahun..ish3...)


konklusinya...nape dia dipindah masuk ke dalam unit aku??
dibuang kah?? ada masalah disiplin kah??
takpun sebab dia dah tua..KAH..KAH..KAH!!...


k la dear diary..tak baik tau mengumpat orang lebih2...berdosa (baru sedar setelah lama mengumpat tadi..adoiii)

19 April 2004

Dear Diary,


Hari ni aku masuk lambat ke pejabat sebabnya aku cembirit..hehehehe..selekeh tol aku ni..
Tapi bukan tu yang aku nak citer arini..tadi aku terserempak dengan Mimi alah partner aku untuk kes 3 bulan lepas tu...Mimi kata mamat kerek tu bertekak dengan Encik Sulaiman..dan reaksi aku masa tu?? of coz lah terkejut!...i was like...u got to be kidding me...tapi Mimi tak tau apa puncanya...


Kan best kalau dia bergaduh tu sebab nak minta tukar partner untuk siasatan kali ni..Rimaslah..walaupun dia kadang2 berubah jadi baik,tapi aku tetap rimas..dia tu memang seorang yang menjengkelkan...Memang tak boleh cope dengan sesiapa pun...Dia suka buat keje dia sendiri..


Sombong!


Bukan nak mengata tapi tulah kenyataannya..Kau sendiri pun tau kan diary?? betapa aku rimas dengan mamat ni..suka menyakitkan hati..grrr...


Aku mengantuklah diary...esok kita citer2 lagi..Ntah apa yang akan berlaku esok...haishhh...


Good Nite my dear diary!

Terhenti Di Sini Eps.2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...