Wednesday, December 22, 2010

Puas Elak...Akhirnya Demam Juga

Macam2 langkah dah saya cuba untuk tidak demam tapi,hurrmmmm hampa..Malam tadi baru saya sedar yang saya ni memang dah demam..KENAPA???

Kenapa saya ni lemah sangat?? Oh..dugaan apakah ini??...

Mungkinkah sebab pengaruh semua orang??

Adakah ibu??
Adakah ayah??
Adakah kak ika??
Adakah kawan2??

Atau...

Adakah semuanya??

Pelbagai cara saya cuba untuk elakkan demam ni..tapi akhirnya saya kalah juga...
Lemah betul!!..

Macam mana saya boleh kena jangkitan ni??

Macam mana saya boleh kena demam KOREA ni??

Janganlah gelak! Teruk tau..malam tadi sampai mimpi terlepas tengok citer secret garden! hadooiii la..
Siap mimpi menagis tu sebab balik sekolah lambat..semata-mata nak tengok citer korea..hampagas sungguh!







(gambar ambil dari uncle google)


Grrr ni sume kawan2 saya,sepupu saya dan juga parents saya punya pasal...asal dorang minat korea?? kan ai dah terminat dah ni..adoooii tahun depan nak SPM...Mana boleh tengok tv...

"Kepada sesiapa yang ada penawar penyakit koreanaddictedlysis silalah bantu saya..I really need ur help"

2 comments:

Mata Hati said...

last cerita korea saya tengok, autumn in my heart.. jalan cerita best sebab heroinnya comel.. ^^

Fitrah Adnan said...

hahaha..suke citer tu..best!..heroin dia memang tomei..tp dulu x ikot sgt bler ada kesempatan je bru tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...