Tuesday, December 7, 2010

Jalan-Jalan Asyik Makan

Perggghhh...selama saya menghilangkan diri dari dunia blogging ni..saya berjaya mengemukkan badan saya secara paksaan..perghh lagi...ai terpaksa tau*nada gedik..yelah sapa suruh dorang ajak g makan2..

Bangun je pagi..hissff*menghidu bau makanan..ada sarapan..makan..
tengah hari sikit,perut tak sempat kosong ajak kuar g kedai...alahaiii makan lagi...
malam lak g kedai lain nak try makanan lain..makanlah lagi..adooiii...
alahhh kassim*dialog nyonya mansur (takde kena mengena gak)

balik aritu ayah kata beratnya bertambah...adushhh...banyaklah gak bila dibilang pakai biji sagu*apa kena mengena??

saya lak tengah berperang dengan penimbang berat..tak nak jumpe dia untuk beberapa minggu...huh!

tapi series..cuti ni macam bukan cuti..dok terkejar2..sat g sana sat lagi lak g sini..dalam 1 hari kira2 3 tmpat pergi..tak cukup 2 untuk 24 jam sehari..mau masok pun 59 jam sehari..baru syiookkk*ke nak mampus??

takpe2..cuti sekolah ada lagi so masa untuk kembali comel! haiyahhh*semangat ke kusss semangat??

tapikan...jumaat ni kena balik kampung n.9 sampai 20 haribulan...

"Bermakna??"

wahhhh makan..makan..dan makan lagi!!!...dush dush dush...sebab dulu pernah duduk kampung sebulan..mak aih...*apa yang anda pikir tulah yang terjadi(macamlah saya tau apa yang anda pikir..ish3...jangan pikir bukan2 sudah)

k lah saya nak mandi ni..baru sampai rumah masa maghrib tadi

"Baru balik daripada mana??"

kenduri!!!cis!! makan..makan..dan makan...

takpe2...t bila saya kawin saya jamu tetamu saya air je...kan bagus dapat anda nak berdietkan??..jimat kos jugak..hehehehe..

tata...

PEACE NO WAR! (>o<)v

2 comments:

y@n@ M!B said...

makan itu nikmat! kita pon sukaaaa makan....nyummm~ ^_^

Fitrah Adnan said...

best makan..x best bler tgk badan..hahahaha...pantun lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...