Monday, December 27, 2010

Now Is The Time

Nampaknya lepas ni kita dah jarang berjumpa dan bersembang la ye...Blog ni pula lepas ni mungkin akan berabuk...Harap anda semua faham dan tak merindui saya*perasan..hahaha

Lepas ni saya dah jarang online.Maybe sesekali je baru saya taip entri baru...Janganlah sedih*iskkk....

Tahun depan saya nak ambil SPM...Sekarang hanya menunggu masa je..Hopefully korang doakan yang terbaik ye??

Adoiila...tapi series rasa lemah...

Can i do it??
Will i get what i really want so badly??
10As..can i??

hurmmm doakan yang terbaik sudah...Tak 10 A pun takpe asalkan cemerlang dan takde yang gagal...Kalau 10 A tu dah kire rezeki..

Goshhh i want it so badly...VICTORY!!

Farewell my friends...see u when i see u...
The day have came...Now is the time to stop blogging!
Tata...

saya suke warne merah
berusaha Fitrah!

3 comments:

Unknown said...

tumpukan pada study.. spm penentu arah tuju selepas ini

Amir Syahir said...

go SPM>.

Fitrah Adnan said...

mata hati dan hiro:terima kasih!...saya akan berusaha!..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...