Thursday, December 23, 2010

Berdua Lebih Baik!

Berdua denganmu..pasti lebih baik aku yakin itu...

Hahahaha...sapa tak setuju dengan ayat di atas?? Kelip mata 3 kali*bajet boleh nampak plak kan??

Hahahaha..ok lah tu berdua daripada seorang diri.Silap2 bukan setakat mati kutu dengan saya2 pun mati..

"Tak fahamlah"

Cam gini deh,ibu saya membawa diri ke Johor meninggalkan saya bersama ayah.Bayangkan sapa nak masak untuk kami?? hahaha..Sebab tulah berdua lebih baik daripada saya tinggal sorang2 kat rumah..

Maknanya untuk beberapa ni saya dengan ayah makan luar jelah..ish..ish..ish...

"Nape tak ikut??"

Ayah keje,saya malas..Yelah sayakan baru balik daripada kampung..Pastu plak sebelum balik kampung aritukan saya baru balik daripada Johor...Kejap ke sana kejap ke sini macam migrasi plak..Macam orang nomad pun ada..kejap duduk sana kejap duduk sini..Grrr...letih lerr!!

Hahahaha..apa2 pun nasib baik ada ayah...Tak delah rasa tersisih sangat..hahahaha..takdelah jadi anak terbiar*tetibe sedih kat sini

Ibu selamat pergi dan pulang ye...Jaga diri..*kalaulah saya boleh cakap macam ni tadi

Tapi sayang saya bukan macam tu saya memang tak biasa meluahkan rasa saya..hahaha..adooiii segan lak kat diri sendiri...

Ohhhh cuti sekolah napelah cepat sangat habis?? saya tak bersedia lagi ni!

Nak sambung nyanyilah..

>o< v

5 comments:

aqish basir said...

sedia ta sedia awk kne sedia jugk
phm???hehe

hiro said...

sy juge bersorang..uhukk

Fitrah Adnan said...

cik aqish basir:yelah saya fhm..*nada sedih = ='

hiro:iskk3..*nada sedih

Mata Hati said...

jangan sedih2...nanti hilang seri muka :)

Fitrah Adnan said...

mata hati:hahahaha kalau x berseri saya makan kuih seri muka kompem berseri balik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...