Friday, November 12, 2010

Thinking...Whether.....or.....

Hurmmm...masih lagi berfikir..berfikir itu untuk menguatkan minda.Mari berfikir!!

"Apa yang kau fikirkan??.Macam serius je bunyiknye."

Pergghhh ni bukan setakat serius tapi dah menjadi hottest tau*Perghhh ayat bikin panassss...


Apa yang panas sangat 2?? hurmmm cenggini citernye...

Sorang daripada member saya tegur saya..

"Weh fitrah kow pakai mekap ke bedak??"

Gedebukkkkk!!!!!!!!!!!*satu batu jatuh atas kepala saya..

Segera saya menggeleng..

Giler apa nak suruh aku pakai mekap??,kata saya dalam hati..

Malu kot bile dia cakap macam 2.series saya tak pakai mekap apatah lagi nak pergi sekolah?? u got to be kidding me!! huh!!..

pastu saya tertanya2 pada diri sendiri

"Putih sangat ke muka aku arini?? rasanya bedak tadi pun kurang je letak..lagipun tu hanya bedak talkum je bukannya compact yang mekap2 tu punya"

Hurmmmmmm............

"Kena selidik nih"

Saya pun apa lagi?? tanyalah kawan2 saya yang biasa mengadap muka saya pagi2...dorang kata biasa je...hurmmm...seram la plak biler mamat tu tegur macam tu.

"Mamat??"

iyaloh!..yang tegur saya pakai mekap or bedak tu jantinanya lelaki a.k.a jiran saya oh ya!..plus ayah dialah yang menghantar ayah saya ke HKL kelmarin...thank uik!

so tak nak buat diri ni dilanda resah.I came with two conclusion..which is..whether I am too ugly until he realise the bedak were tepek at my face(ofcoz lah kite prasankan?? tetiba je tengok jerawat2 tu takde or putih tetibe..buang tebiat sikit) or............my face just ok without that bedak...hahahahahaha(tang ni perasan sikit!) ok?? u must be joking! muka berminyak lor

ok2..change..start balik..or he never see how is my face look at every morning..yelah kami ni bukannya classmate in fact dia mana pernah mengadap muka saya pagi2 ni..kang bisul tumbuh kat mata baru tau..hahahaha...yelah waktu pagi masih wangi and lawa coz letak bedakkan??..tapi apa2 pun tak suka biler ditegur macam 2...i don't loike!! hahaha...tunggulah kow ary..berani kow bahan aku yang kiut miut baik ni??...hurmmm...oh ya!! my dad dah keluar dah keluar daripada hospital..

mood:felt glad coz ayah dah keluar hospital but not ok because something..hahahaha..haishhh

PEACE NO WAR!(>o<)v

4 comments:

Bidadari Syurga said...

1. alhamdulillah ayah dah sembuh sikit ya.
2. jelita sungguh cik monyet tu... isk isk isk
3. adikkan natural beauty... like mother of cozlah like dother also...
4. Uwekk... budak tu rabun ke apa? nak ngorat cakaplah direct... kan senang. Huk huk huk...

NOTA PENTING: JANGAN LUPA MASUK BLOG I(CIK B) SEBAB CIK B ADA CITER GEDEVOUGE-GEDEVASNYA...

Fitrah Adnan said...

hahahahaha...cik b ni dia bukan nak ngoratla..

sy da msok da blog cik b tp ngak fhm kok...tp citernye best juz nak pastikan..real ke x?? hahahaha

Apple Bee said...

selalunye.. org yg tau perubahan muka kite adalah org yg ari2 tgk muka kite.. berdasarkan pada pernyataan kat atas.. anda ada bagitau.. anda jarang jumpa dia pepagi but... maknenya sebelum ni dia hanya tgk anda dari jauh... dan dah tentu selepas pagi... kesimpulannya... dia tau perubahan muka adik ye... wow.. anda dah putih ke...??? apa rahsia nya..??? mungkin juga pipi anda merah macam pakai blusher...

Fitrah Adnan said...

miss a...ayoo..apakah maksud anda??...he is not a stalker...mmg la dia tgk tp slalu tgk wkatu tgh hari waktu 2 mke da berminyak so mke waktu pagi time lawa2 dia x tgk..hahaha..lawa ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...