Saturday, November 6, 2010

Salam Takziah

Pada hari khamis bertarikh 4 okt 2010 kami sekuarga dikejutkan dengan pemergian salah seorang ahli keluarga kami.Arwah ialah abang kepada ayah saya yang dikenali dengan panggilan angah..maknanya arwah ialah pak cik saya a.k.a pak ngah.

Kami tidak menyangka tentang pemergian arwah ni kerana pak ngah tidak jatuh sakit dan selalunya cergas saja.Tapi mungkin sudah takdir.Dia dijemput illahi pada usia 59 tahun.Sepuluh tahun selepas arwah pak long.Arwah bernama Adlan b Mohd Som.Meninggalkan seorang balu dan 7 anak.3 daripada anak arwah sudah berkahwin.Setiap seorang daripada mereka mempunyai seorang anak.

Kepada ahli keluarga pak ngah saya,salam takziah daripada kami sekeluarga.Saya wakil kepada ayah saya,Adnan b Mohd Som mengucapkan takziah dan harap anda sekeluarga tabah menghadapi kehilangan ini.

Al-Fatihah...

1 comment:

yanamib said...

takziah utk keluarga arwah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...