Thursday, November 11, 2010

Ayah Masuk Wad,Trauma Melanda

semalam,10 okt 2010 ayahanda saya,Adnan B Mohd Som jatuh sakit.Ikutkan sakit biasa jer..mula2 demam and than it's getting worst..ayah dapat darah tinggi..which mean it is quite serious for a man in that age...masa 2 baru balik daripada sekolah and terus mencari jiran untuk hantar ayah ke hospital Kuala Lumpur sebab ayah tak boleh drive...bahaya ye..nasib baik ada pak cik zulkanian*memang ejaan nama dia macam ni bukan zulkanain..da chek tau fakta nih!...

ibu dengan ayah bertolak daripada rumah dari pukul 3 tapi bler petang tak jugak sampai ke rumah*saya tak ikut sebab masa tu baru balik sekolah and ayah kena hantar ke hospital a.s.a.p..

"Apa yang menyebabkan trauma??

hurmmm...first time in my life saya masuk wad kat HKL..dan itulah yang merupakan nightmare bagi saya..

"Kenapa??"

sebab hurmm terimbau kembali keadaan saya yang teruk masa tu.mungkin bagi anda2 semua it just nothing but not for me.Masa 2 maut betul2 menghampiri saya...for someone whom save from the death it totally a nightmare and a gift to start a new life...hurmmm...tengah hari tadi pergi melawat ayah*errr ye saya ponteng sekolah..hehehehe...
ayah nampak fine and healthy...i am so glad...

akhir2 ni life sangat kelam kabut..sometimes it take my time to breath*maknenye menyesakkan dada

even it's take my time for blogging*haiyahhh!!!...

P/S:sori lately tajuk entri sungguh x syok dan COMEL!

PEACE NO WAR!(>_<)v

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...