Saturday, October 30, 2010

Why?? Nak Taching Lagilah Kalau Macam ni

Akhir2 ni blog saya ni bermasalah betul..bukan masalah dari segi ada pembaca yang terlalu fanatik macam CIK BIDADARI tu tapi ni masalah teknikal...aiissshhh tak sukalah macam ni..

"Masalah teknikal apa??"

ni hah...
1.saya tak boleh nak download gambar untuk posting entri..hurmm sebab 2 lately ni entri saya sume tak bergambar...menyirap betol rasa hati ni...nak bertukar jadi HULK je rasanya..



2.butang follower tak de...huaaawaaaaaaaaahhhhhhh!!!!.....taching2...ada orang mengadu susah nak follow blog saya sebab butang untuk jadi follower takde...mula2 saya pun pelik bin hairan...saya ingatkan untuk seketika je..tapi baru semalam saya perasan memang susah nak tengok tempat follower saya tu wujud..no wander la follower blog saya tak ramai..*ececeh...

geram jer...grrrr...
saya rasa ni bermula sejak saya tukar backgroun blog ni tau...hurmmm..kenapa erk?? sapa tau macam mana nak betulkan?? bagilah tau..plisss....(0o0)*puppy dog eyes..tapi macam tak menjadi jer...hurmmm

sedih2...

"Kenapa erk?? akhir2 ni entri anda asyik guna perkataan taching je??"

sukati sayalah!!...huh!! taching...

"Ish..ish...ish..."

"Saya tak taching pun"

sah! anda takde perasaan...huhuhuhuhu

p/s:sapa yang terasa tu jangan marah...hahahahaha..

PEACE NO WAR! (^o^)v

nota tangan dan kaki:akhirnya boleh post gambar.yeah!!..\(^o^)/

3 comments:

AppleMint said...

aik.. ayat yg terakhir tu macam tuju kat saya je.. dah memang tak tacing.. nak buat camne.. hehehhe.... dah sah2 saya ni memang susah nak tacing,,, dgn citer anda yg tak bapa nak tacing tu.. lagi la... kesimpulannya... tak tacing langsung...

btw... ada banyak sbb napa blog anda tak upload semua gambar2 tu... sbb kat blog anda banyak bende yg nak diupload... mungkin dgn speed brokban yg agak lem itu... jadi.. tak semua bende dia upload...but.. dont worry... anda tak nampak sbb speed brokban anda lambat... tapi bgi kami yg speed nye laju ni... kami nampak semua yg ada kat blog anda ni... nak saya paste print screen anda ke..?? takyah la.. cukup la kalau saya kata mereka yg mempunyai talian internet yg bagus dapat lihat.. hehehheheh

Fitrah Adnan said...

miss apple mint:sy x cakap pun awk..tapi alang2 da trasa 2 bgus la..alhamdulillah..hahahaha....tenang sikit ati saya...syok la carik gduh dgn anda n cik b..hahahaha..cik b pun akhir2 ni makin mengganas..aishhh

Fitrah Adnan said...

btol ke org lain boleh nmpk??...ish3..misteri sungguh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...