Friday, October 1, 2010

Blog Berwajah Baru...(lagi sekali)

HOHOHO....*salam x reti2 nak bagi..hehehehe

kali ni postnye ringkas aje...sebabnya?? sukalah hati hehehe...

Apa pendapat anda semua tentang blog saya yang berwajah baru ini??..
bagi saya comel macam tuannya*(n_n) bling...
hahaha..saya puji ni bukan sebab masuk lif tekan butang...err...x faham ke?? ini perumpamaan moden
sama dengan masuk bakul angkat sendiri...hehehehe..kami generasi teknologi...jadi kenalah modenkan pepatah supaya bergerak seiring dengan kemodenan negara*pergh!!..ayat.

sebenarnye yang mencantikan blog saya ini adalah orang yang sentiasa menyokong saya dalam apa jua tindakan yang saya ambil..yang baik je tau..kalau sebaliknya rasanya kena pelangkung kot..


the creater is.....*drum roll sound...

jeng3..

 CIK BIDADARI.....

mekasih cik B...huhuhu..terima kasih kerana sudi melayan permintaan say yang ntah hape2 tuh..huhuhuh...
tulah sapa suruh ajar budak kecik yang innocent macam saya ni berblogging kan dah kena ragging dengan adik sendiri...kui3..

sesungguhnya saya amat terharu dan amat berterima kasih kepada anda kerana sudi mencantikan blog saya ni...*really wanna to cry..isk3...

sekali lagi terima kasih kepada

Cik B...*clap3....

lain kali buatkan lagi ye..hehehehe...x pe2..lain kali ajar saya tau...err...sebab buatkan blog saya menjadi semakin cantik*macam make up artist je...
saya akan bagi anda special present..tapi yang murah je tau..hehehe...dak kecik x de duit banyak hehehe...

papai...(e_e)\\//

Peace No War!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...