Saturday, October 30, 2010

Gambar Hangat!!...Panas2...

Hah!!..jangan pikir kotor tau...

hangat ni sebab ini gambar pertama bagi orang ni..
PERTAMA??

yup!!
kan saya da janji nak tunjuk gambar anak buah saya kalau saya da dapat gambar dia?? and sayalah yang sungguh bertuah...thanks kak long and abang mat..isk3...saya orang first tau tengok gambar baby third dorang tu...nak tengok??...





               JENG..JENG..JENG...















              BAWAH LAGI..BAWAH LAGI






















TADAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



nama dia?? hurmmm...tak diberi lagi..sebab ni gambar ni berusia setengah hari..hohohohoh...pantas gitu...

hahahaha..demi pembaca blog saya yang baik2 ni saya bergerak pantas tau!...

*nama...tak tau mak bapak dia belum bagi lagi
*tarikh lahir...29 okt.2010
*masa lahir...11.05 malam
*berat...2.8kg*kalau tak silap...antara 2.7 or 2.8
*jantina...girl2

baby..semoga kamu kuat dan sihat...supaya bila kamu besar sikit senang mak cu nak BULI..hahahaha...


kak long!! beranak lagi..nak baby boy lak...senang sikit nak buli..baby girl ni tak syok nak buli..hahahaha

4 comments:

AppleMint said...

huhuhuhu... tak bagi nama lagi...??? yg penting Nur A.F kan..??? cumel...cumel...

Fitrah Adnan said...

miss apple:tau xpe...sbb F.A mak cu dia da ambil..hahahaha..so dia kne A.F

Anonymous said...

nk komen ape ek ...??? mm,, xde kot ..
cume nk bg tau je .. yg ank buah ko tu comelllllll!! geram aku nengok ..!! hhuhuh ,,,

Fitrah Adnan said...

anonymous....sapa anda???....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...