Monday, June 7, 2010

Friends All The Way...



             Orang kata,melihat peribadi seseorang itu daripada kawan-kawannya.Baik kawan2nya..baiklah peribadinya...Logik ke??...Ntah la...Fit x pandai sgt dalam hal2 macam ni...Fit hanya mendengar saja...bagi Fit,memadailah kawan2 Fit memahami Fit...sbb ssh nk mncari seseorg utk memahami kita...I admit that!!...Frens are parts of our life right??....So,come!! follow me find new frens...hahaha...



        Skang Fit nk cter psl kwn2 Fit...Ramai n mcm2 ragam ada...Sesekali ddk semeja bleyh pening kepala...ish3!!....Kawan2 Fit tidak t'diri drpd gurls shj...boys pun ada gak...N dorg sume ni..mmg!!...gler..!!hahaha...bkn gler apa..prangai dorg yg gler2...sporting even,understanding...Pelikkan?? 'boys'...understanding??hahaha...but they do!!...Wlaupun kdg2 mnyakitkan ati...cam sengal jer....hahahaha!!....tp 2 yg mewarnai lg phubungan psahabatan ni...Klau sume 'kaler sama' mna nak menarik kan??Kne ada yg warne hitam,warne merah..etc...supaya hidup kte pnuh dgn warna-warni...ni pntg!!...Kerana,stiapa org mpnyai warna yg  lain...n stiap warna memainkan peranan msg2...Kte bleyh blajar sesuatu dr stiap khidupan kwn2 kte ni..Mgkin ada crita g sma n srupa...namaun cara hadapinye brbezaa...so?? sntiasalah blajarr sesuatu drpd kwn2 kte...Kerana secara tdk lgsg,merekalah kehidupan dan guider kte...huhuhu....  

Inilah di antara kwn2 Fit...


Bagi Fit,kwn2 itu antara harta kita di dunia..Ianya perlu dijaga dan disyg...Sma spt emas..cuma kwn ini ssh utk dicari...So,hargailah mereka slagi b'peluang...
I LOVE ALL MY FRIENDS
I SWARE!!..
CROSS MY HEART...




MUAHXXX....!!!!
Hahaha....

FRENS ARE 4 EVER!!!!...
                    

1 comment:

Apple Blossom said...

peribadi seseorg boleh dilihat dari kawan2 nya?? not exactly... kadang2 peribadi kwn baik kite kontra dari kite... tapi kenapa leh ngam?? sbb ia saling melengkapi... kekurang yg ada pd kite dilengkap kan oleh kelebihan yg ada pdnya.. dan begitu la sebaliknya... tapi kite leh lihat peribadi kawan baik kite sbb dia akn menjadi dirinya sendiri dihadapan kwn baiknya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...