Saturday, June 19, 2010

Days With Family...Always In Memory






                         Pada 13 hrbln Jun tahun ni,hari keluarga Hj Harun kali ke-2 telah bjaya dlaksanakan mengikut perancangan..Kali ni berlakunya di Melaka,tempat yv sama blakunya sukan Sukma Malaysia..Kehadiran kali ni lbh meningkat berbanding tahun lepas...Tapi kemeriahannya agak kurang(bg Fit la...).What ever it is..it still part of memory that i would never 4get n erase from my mind...SWEET MEMORY...







Hari pertama sampai pd waktu tgh hari,waktu 2 aktiviti tdk dijalankan lg kerana ada ahli keluarga yg belum smpi ketika itu...




Ketika waktu malam,selepas Maghrib,aktiviti bacaan yassin dijalankan...
Malam itulah bermula segalanya.....



Aktiviti berbeku mula dijalankan...wah!!...mcm2 ada...





Malam itu,kami dibantu dgn ahli keluarga tdk rasmi..hehehehe...iaitu kawan kpd  kakak sepupu saya iaitu kak pika yg mngundang kawan2nye...kesian mereka..kne buli ngan kami...

Penghargaan utk anda semua..saya besarkan gambar...wah!!....kalah mak dia..ok dia ank mak cik...
hehehehe...BTW..thanks abg2 sume...Cayalah korg!!...hidup abg!!!...sori x tau namalah...





               Malam 2 aktiviti yg dijalankan ialah berlatih tarian poco2...kerana terlebih berlatih la,saya tdk dpt menyertai pertandingan itu esok malamnye kerana sakit kaki yg terlampau(huhu sadisnyer...)
Tapi x pe...tahun depan...i'm back,n Chae...u better watch out!!..hahahaha...melampaunyer.....
                 Apa2 pun tahun ni still de bestla...dpt berkumpul ramai2...jrg utk kami semua berkumpul ini kerana berlainan kerjaya dan juga faktor keluarga yg menyekat kami utk berkumpul sbg 1 keluarga...
      Selalunya pada hari raya shj...tetapi kini pada masa cuti pun kami sdh dpt bersama...Semoga Allah menjaga p'hubungan kekeluargaan ini...Aminnnn............





               Oh..lupa pula..pada hari pertama Fit smpi ke sana,Fit berkesempatan utk melihat keindahan ciptaan Allah...Masa 2..wah!!...terasa asyik dengan suasana itu...Apa yg menyebabkan Fit rasa begitu?? hahaha..inilah dia...


Lawakan?? ni Fit yang tgkp..mungkin keadaan asal jauh lebih menarik drpd gambar2nya shj..



Gambar yang lebih kurang sama tetapi berbeza...





Urmmm....rasa mcm baru stadi je berkumpul berramai2...Tahun depan agaknyer macam mana la erk??
Tak sabarnye nak tggu...






Pada 15 hrbln Jun,kami semua berpisah..huhuhu...Sebelum berpisah,kami semua sempat bergambar kenang-kenangan...(acara WAJIB! kami ni...)
Lihatlah aksi kami di bawah...Mengalahkan model...hehehe..





Atas:duta senyum kami...


Dalam bnyk2 gambar,Fit plg suka gmbr yang ni dgn gmbr yg di ats sbelah kanan....D

Dalam gmbr di ats ini,Fit dpt lihat wajah pak cik Fit,pak itam kelihatan sgt comel..hehehe..kan??
Tdk boleh dinafikan lagi..sbb 2 Fit suka gmbr ni....Love it so much...


Akhir tibalah gambar kami semua...ini yg saya ada..tp dlm gambar ini tdk semua ada..pak cik saya tdk kelihatan pun..kesian pak cik.....huhu..



Semoga tahun depan kita bertemu lagi...Amin....




2 comments:

Cik Bidadari said...

aduhai... masih terasa pasir pantai terjerlus di tapak kaki. berjalan di panti sambil menguis kerang kecil. apa ke namanya kerang tu?

Cik Bidadari said...

this is my favorite pic... kalau boleh nak holiday aja.. apakan daya... hidup berpijakkan lantai ALLAH. berbumbungkan mukjizat AZALI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...