Friday, January 28, 2011

Cuti Yang Tak Cuti

Cakkk!!!...

Hahahaha..Apa kabar sume?? sihat?? Bagus2...

Esok ari sabtu.Kalau sekolah biasa ari sabtu adalah ari cuti sekolah..tapi kalau sekolah luar biasa macam sekolah saya..ari-ari sekolah...mencik!! >0<  hahaha...

Esok bermulah ari meronggeng dengan kawan2 bagi yang tak bersekolah...tapi bagi insan yang teristimewa seperti saya ni,cuti hanya dalam mimpi*chewwaahhh

Sekolah saya bagi cuti seminggu minggu depan sempena raya tahun baru cina.Tapi bagi cuti kepada mereka yang berkelayakan jelah.Budak nakal macam saya ni mana layak nak dapat cuti2 ni sume.Cuitan a.k.a cubitan dapat lah..*alahhh...kassim(nyonya mansur)

Ari-ari ada kelas,kelas ada ari-ari...
Takpe2...heroin memang kalah dulu*apa kena mengena??
Sekarang nak tido pun tak cukup,
Nak tengok katun spongebob pun tak sempat apatah lagi shinchan,
Tunggulah..lepas SPM nanti nak cuti setahun..Tak nak g mana2...


"Nak duduk rumah!!" Jeritku penuh comel.

"PLKN datang memanggil" Satu suara sumbang membalas kata2 ku..

"Cheese cake sungguh!.." Kataku penuh amarah~~~~...

Cikgu2...Cikgu tak letih ke datang sekolah ari-ari?? Cikgu pergilah berehat sehari dua*bodek2...

Cikgu nak pergi bercutilah...Jadi cikgu ingat nak off beberapa ari(yes! dah berkira2 dah tak nak datang sekolah ari sabtu and ahad)

Cikgu nak pergi bercuti lepas cikgu pencen nanti(down! diri ini terasa seperti dihempap konkrit)

Aku berkata dalam hati "Masa cikgu pencen nanti saya dah habis sekolah dah cikgu."

Cuti,
Inilah takdir kita,
Takdir yang memisahkan kita,
Janglah kau tangisi perpisahan ini,
Kelak kita akan berjumpa lagi,
Lepas SPM nanti. hehehehe*ayat bajet romantik lak...

3 comments:

Unknown said...

sabarlah menanti cuti yang sebenar-benarnya cuti.
heroin cuma akan berjaya di akhir cerita...

Fitrah Adnan said...

setuju!*smbil melompat keanak-anakan

Fitrah Adnan said...

setuju!*smbil melompat keanak-anakan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...