Sunday, September 26, 2010

Lamanya tidak update...bukan sengaja

hohohohoho...pe kabo sume??

hehehehe....maaflah lah lately tak update blog..since puasa aritu jadual jadi bengong...err jadual je erk...saya tidak..
Alhamdulillah masih waras...
Anda semua sihat?? tak batuk2 ke?? saya baik2 je..*prasan betul...orang tak tanya pun...hehehe
tak pe..sharing is caring right??

Lately,banyak perkara berlaku...tapi banyak yang sedihlah...huk3...isk3...huwaahhhh...
hehehe...

apa yang telah berlaku??..
perpisahan...jeng3...
hehehe...bukan break yg couple2 tu tau..tapi lebih kepada family relationship..
perpisahan ni da berlaku pada hari jumaat aritu...
kenapa baru arini nak postkan??..coz nak rawat luka di ati*poyo...gedik sungguh..mna ada sebenarnya..tipu je lebih..
hehehehe...
ini mengenai kakak sepupu saya..they are twins..huhuhu...syokkan ada twins??...


perpisahan kami berlaku pada hari bagi penghulu hari..iaitu hari jumaat.sedang manusia2 lain dibuai mimpi..terlihat di satu rumah..seorang hamba Allah mengosok2 matanya yang berpisat2 sebab kena bangun pukul 3 pagi...MAK AIH!!..ngantuk beb!!...saya ni dahlah pelajar...student...jadi jadual untuk tidur tu da ada..hehehehe...

lebih kurang pada pukul 3.47 pagi..kami sekeluarga bergerak menuju ke LAPANGAN TERBANG KLIA...apa motif tulisan besar?? saja nak menunjuk2..hohohohoh...sebenarnye saya ni jakun sikit...gua mana pernah jejak kaki kat KLIA 2..tu yang nak membongkakkan diri tu...hehehehe...sekali sekala takpe kan??..

secara jujur saya ni taklah rapat mana dengan kakak sepupu saya ni..paling rapat since tahun nilah...tu pun bermula waktu saya ada facebook saya sendiri...melalui teknologi nilah saya mulai rapat dengan ahli2 keluarga saya n kawan2 yang terpisah dulu...JADI??...SOKONGLAH FACEBOOK!!..macam takde kena mengena je...kan3??...memang pun..huhuhu...saja nak jadi gila jap...

eh2!!..jangan risau..saya da call dah ambulan...huhuhu...takpe2..saya sedar diri saya ni..sapalah saya nikan?? tiada harta hanya ada rupa yang COMEL sahaja...hehehehe...*bongkak lagi..

so back to the future...eh!! silap2...back to the story...dari facebook nilah saya mula rapat dengan mereka..jadi bila da rapat tuh...faham2lah...mesti nak ada adegan meleleh bila berpisah...tapi nasib baik tak ada ...fuhhh!!..lega...tapi..luaran tak nampak...dalam hati?? hanya tuhan saja yang tau...makan dalam beb..rasa sebak tu ada...huhuhuh..lebih2 bila peluk salah seorang kakak sepupu saya tu...rasa macam dia tu kakak saya yang sebenar je..oh ya!!..lupa nak bagitahu..dorang tu ambil jurusan medic...kat mana?? Bahrain...mesir sana..universiti Al-Azhar...6 tahun dorang pergi sana...so kalau dicalculatekan...umur saya masa dorang balik Malaysia nanti adalah..22 tahun..mak aih..lamanya...daripada saya budak sekolah terus jadi budak kolej..*kalau masuk kolej...huh..macam manalah nak menanggung rindu yang kiat sarat di dada?? perghhh!!ayat!!...hahahaha...budak sains pun pandai bersastra tau...hehehehe...

anda semua nak tau nama2 kakak sepupu saya tu??...
Khairul Bariyyah dan Asma' Nusaibah...hahahaha...kalau nak berkenalan cariklah nama ni dekat facebook..hahahaha...berkenalan sebagai kawan je tau..nak lebih2??...langkah mayat sendiri dulu..hehehehe...*ayat yang kurang pandai yang saya curik daripada kawan saya yang suka menyakitkan hati...

errkkk..laparlah..nantilah kita borak2 lagi ye?? akhir kata..jumpa lagi ...
sekian,trimass....

3 comments:

Papermint said...

tak penah pi klia?? takpe.. nanti kan kite nak pi jepun.. ingat..

yanamib said...

fesbuk mmg pengukuh sillaturrahim lah..huhu~

Fitrah Adnan said...

applemint:serius woo..x sbar nak g jepun...kalau boleh nak sambung belajar kat sana lah..jepun syok!!...

yana mib:btol2...teknologi ni x semuanya mendatangkan keburukan dan kemudaratan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...