Saturday, March 12, 2011

Saya Sedih...Berani Dorang Sentuh Saya??

Badan saya tetibe je kaku...Bila nampak dorang gerenti saya akan larikan diri...Apa salah saya?? Saya tak kacau dorang pun.Sampai ati dorang sentuh saya..

Bila saya disentuh tu,nafas saya terhenti...Bayangkan macam mana keadaan saya.Sedangkan kalau saya nampak dorang pun saya dah lari inikan bila dorang betul2 kat tepi saya tambahan pula,dorang SENTUH saya...

Tapi saya bukan boleh buat apa2 pun.Series saya takut dan cuak giler dengan dorang...

Dah lama dah saya tak jumpa dorang..Tahun ni mungkin semalam baru saya jumpa.Bukan satu tapi TIGA!!!...wah2...bawak geng kot.Dorang mungkin tau saya takut dengan dorang sebab tu dorang berani kacau saya lebih2 lagi bila mak saya takde.Bermaharajalela betul!...

Series dam aji!

Dorang ni memang saya dah jadikan musuh tradisi sejak kecil lagi.Well tak tau nape memang saya tak leh cope dengan dorang..tapi apa hak dorang nak sentuh2 saya?? stupid tol!

Saya tak kacau pun hidup dorang...berani je tetiba datang serang saya.Mentang2lah saya takut dengan dorang..

Citernye begini:
Semalam,dorang datang memula 1 je yang datang pastu datang lagi 1 dan 1 lagi tapi dorang serang saya asing2...yang buat saya shot bertambah bengang tu,yang nombor 3...berani dia sentuh saya?? Dam aji betul!...
pastu boleh dia antar yang kecik nak serang saya tak lama kemudian...wah!! walaupun dia tu kecik cinonet..saya tetap takut...Masa tu darah gemuruh saya datang.Lepas kena serang dengan yang pertama tu saya jadi ati2...hope yang lain tak nampak saya...tapi sangkaan saya jauh meleset dan terpesong..Dorang power..ada kuasa telepati gamaknya.Lepas kena serang tangan saya jadi sejuk.saya jadi sedih..saya takut sangat dan berdebar2..well of coz lah takut an??..korang takkan tak takut biler jumpa musuh?? saya takut..jujur ni memang saya takut

Ya saya takut...
Saya betul2 takut..
Saya takut dengan LIPAS!!!

Ini ibulah ni...Ibu g serang rumah dorang pastu dorang serang saya ramai2..apa kes??
Dah macam movie dah...nak lumpuhkan musuh gunekan orang terdekat...
Masyarakat lipas ni berdendam dengan ibu saya,saya pula yang dijadikan mangsa...ToT
Tak pasal2 semalam tak cukup tidur...Asyik2 kena serang je...Berani betul mereka sekarang...Sampai ke atas katil saya dorang naik...Siot kuasa dua!

Napalah ibu dengan masyarakat lipas berperang saya yang kena?? Haiissshhh...= ="
Kalaulah boleh mengadu perkara ni ke pihak berwajib dah lama saya lakukan...haishhh....

Soalan SPM 2022;
Korang takut lipas tak??

P/s:tajuk entri ni power x??

7 comments:

applemint said...

hak..hak..hak.. saya dah agak dah... memula saya ingatkan cicak.. tapi bila anda kata dia bawak geng saya tau.. mesti lipas... hikhikhik... sian..sian.. dia nak balas dendam la tu...

Fitrah Adnan said...

hahaha..tp aoa kena mengena dgn saya?? wahh...geram tau..mencik!!

Cik Bidadari said...

sah sah cik lipas tu kata... rejeki rejeki... dia suh kemaslah tu

Hanny Esandra said...

hai..
sy fhm pasaan takut tu cmne.. sebab saya pn 2x5 jugeeee...
saya takut sgt.. kalau npk dia sebatu pun sy dah jerit dan larikan diri.. uhhhh...

Fitrah Adnan said...

cik B:sebab kemas lah dia msok bilik pit..ibu kemas dapur...smlm pun kena lg..bangun pkul 3 pg...tidu pkol 5...huargg ngantok

Fitrah Adnan said...

hanny esandra:hahaha...jom kta sama2 hapuskan lipas dlm bumi ni..hehehe

★ aIsyaH ★ said...

haha...suspen jew cter...
lipas rupenyer...sy p0wn leyh thn seram nan lipas nyh..p lipas y men terbg2...hee..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...