Sunday, August 1, 2010

Tambah detail kat blog..

rsabya sy ni da ada penyakit blog addicted...huhuhu...

sebab?? asyik2 nk tmbh sana tambah sni...
mmg x ttp pendirian btlla..hehehehe...
apa pndapat anda tntg blog yg bwjh baru ni??

o.k o k.o?? ho5...sy ske tgk gadjet2 ni..x bleyh la...sume kiot2 2 yg rsa nk ltk jer..hehehehe

tp x sume gadjet sy ske walaupun comel..
klau sy rsa mnyemak je sy x ltk lbh2 kalau mganggu mata sy yg fungsinya utk melihat ni..hehehe

sori la mood nk post baru xde la..cter ada tp arini rsa mls lak nak taip pnjg2 ni..hehehe..sori...
jumpe lain kali...

papai..

2 comments:

Cik Bidadari said...

sebenarnya adik tambah benda yang cantik. bgs... ada kemajuan. pandai adik... kalau yang terbaik apa salahnya kita ubah. ilmukan bertambah... gunakanlah. kalau tak ilmu tu terperap. tak dpt pahala. tak dikongsikan bersama-sama.... cantik.... kak nani suka gila.

Fitrah Adnan said...

hahahaha..mekaseh..tpkan mcm ada mksd yg trsirat n tersurat je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...